Tu-mi esti realitatea.

tumblr_niyingohyA1r1arpmo1_r2_540Sunt clipe in care imi vine sa rup hainele pe care le-am purtat cand am fost cu tine de mana, cand ne sarutam, cand ma atingeai.
Sunt momente mai groaznice cand ma gandesc ca, daca as putea as jupui pielea de pe mine doar ca sa nu-ti mai simt sarutarile calde sau atingerile peste tot pe corpul meu, as incerca sa schimb totul din inauntrul meu spre dinafara, doar ca sa nu te mai simt in mine, sa pot respira-n liniste pentru putin.
Nici daca as sta in pat cu zeci de alte chipuri pe noapte, nu ti-as putea uita parfumul, parca s-a impregnat in pielea mea, parca te simt cum ma atingi, chiar daca esti la sute de kilometri departare..
Multe vor multe, dar nu vreau eu… Multe-mi ating pielea, dar parca pe niciuna nu o simt, parca-s doar stafii. Tu ramai realitatea mea. Pe tine te simt pana-n oase. Te-am invatat pe derost. Cu tine ajung din iad in rai si inapoi.
Tu-mi umbli desculta prin minte, lasi urme adanci ca pe nisipul de la prea iubita ta mare. Tu mi te scufunzi in ganduri, iar eu te pierd prin valuri, dar mereu te gasesc la mal, razand.
Pe tine nu te pot scoate din mine, fiecare parte din mine imi aminteste de prezenta ta. Cu tine simt. Tu-mi esti realitatea.

Leave a Reply

