Always blue, always loving you.

4ef4abb0-6de9-43f5-9b99-603cfc9a5df3În ochii tăi albastri aş putea să mă pierd mereu şi m-aş lăsa găsită de tine, dar ştii ce, iubito… pierde-mă mai bine în îmbrăţişările tale calde şi în săruturile plăpânde pe care le laşi pe tot corpul meu. Pierde-mă în cuvintele tale dulci, mormăitul tău de dimineaţă, în modul in care-mi strângi mâinile, de parcă te-ai teme că am să dispar dacă îmi dai drumul. În toate argumentele pe care vrei să le câştigi mereu, pierde-mă în palmele tale fine, sau lasă-ma sa ma pierd când trasez iar şi iar cu varful degetelor linii pe coapsele tale, lasa-mă să mă pierd in tot ce însemni tu, în toată dragostea ta, toate fanteziile, visele, planurile facute cu tine…

Albastrul ochilor tăi. N-am iubit ochii albaştri până să te găsesc pe tine.

Leave a Reply

