FB_IMG_1461356670239Nu am avut niciodată încredere să spun ce simt.

Nu am avut încredere în mine, dar mai ales în tine, în oricine ar sta să mă asculte când vreau să spun un clişeu, cum ar fi că niciodată n-am fost îndeajuns. Mereu am fost prea gălăgioasă, supărăcioasă sau prea ignorantă, uneori prea directă, prea pasionată, n-am fost îndeajuns de înaltă, isteaţă, iar lista ar putea continua. O singură chestie ştiu sigur că am fost.

Departe. De tine, de noi.

Aş vrea ca măcar odată să fiu sigură pe ceea ce simţi. Măcar odată să îmi spui tot ce ai pe suflet, iar eu să ascult fiecare cuvânt, copleşită, fără să mă îndoiesc vreo clipă.

 

Se poate?

Leave a Reply

