Frig. (Old one, never posted)

Dă-mi mesaj cu “bună dimineața” atunci când te trezești, chiar dacă eu nu ți-am lăsat niciun mesaj noaptea trecută, arată-mi că sunt prima persoană care-ți vine în minte dimineața, doar fă-o. Oferă-mi căldura ta, chiar dacă ești departe, a venit frigul, știi? Ar fi mare păcat să ne răcim încet și sigur.

Simt că ingheț de frig aici…

Spune-mi din senin ce simți, fără vreun motiv. Spune-mi din când în când ceva care să mă facă să zâmbesc ca o tâmpită chiar când sunt cu prietenii in oraș sau care să-mi încălzească seara, habar n-ai ce singură ma simt uneori și încă simt că îngheț, iubire.

Tu ești altfel, știu. Suntem la poli opuși. Tu rare ori arați ce simți, tu ești rece, pe tine uneori te simt prea departe, ai spus că nu vrei să mă răcesc și totuși, iarna nici nu a început și deja e prea rece, ce-i cu frigul ăsta dintre noi?

https%3A%2F%2F41.media.tumblr.com%2F388173f962358553e36f58949b20f101%2Ftumblr_myp4vcVRwm1s2rrw7o1_1280

Leave a Reply

