Nebunie.

dbd6665a-8257-4aa4-8a48-89d3b6d172a0Ai să înnebuneşti de dor, aşa cum înnebunesc şi eu uneori. Ai să vezi că n-am să mai fiu suflet la mâna adoua pentru tine, de acum ai să te pierzi prin mulţimi căutându-mi chipul, ai să vezi cum de mult timp nu-ţi mai aparţin.

Ai să vezi cum te pot face să înnebuneşti pentru că mi-am facut drumuri pe sub pielea ta, îţi bat în piept uneori noaptea târziu, mă simţi doar în vise, mă cauţi pe mine când cauţi liniştea, dar n-am să te mai las să mă găseşti.

Cuvintele tale n-au să-mi mai spargă pereţii sufletului, îţi garantez.

Leave a Reply

