,,Pentru Luna, iubirea mea cu parul rosu” Papusile de Cristina Nemerovschi

<< Daca m-ar fi intrebat atunci: ,, vrei sa ma iubesti pana cand moartea ne va desparti, sau chiar si dincolo de asta, si vrei sa fugi cu mine in lume oriunde vedem cu ochii, in fiecare zi spre un alt punct cardinal? Vrei ca toate nebuniile mele sa fie si ale tale, vrei ca toate grijile mele sa te apese si pe tine si sa nu te lase sa dormi noptile? Vrei gelozie, vrei extaz, vrei suferinta, vrei aventura, vrei durere? Vrei sa descoperim o casa de lemn in copac, careia sa-i spunem Mada, sa ascultam muzica acolo, sa ne-o tragem pana ai labiile atat de umflate incat crezi ca nu o sa te mai incapa nicio preche de blugi vreodata?  vrei sa facem misto de tot ce vedem, vrei sa cunoastem oameni si imediat sa-i uitam? Vrei sa crestem un caine impreuna? Vrei sa ne urcam pe blocuri, sa colindam magazine de pantofi, sa bem un cappuccino in cea mai fitoasa ceainarie din orasul asta? Vrei sa te dai cu capul de pereti si sa plangi cu muci scursi pe obraji atunci cand nu sun, si nici nu vin, si nici nu sunt pe Facebook? Vrei sa facem bagaje impreuna si sa ne certam pentru ca tu vrei sa iei cu tine toata casa, iar eu nu vreau sa te iau decat pe tine si un pachet de tigari? Vrei sa alegi tu un model de tatuaj, pe care sa-l fac doar pentru tine, intr-un loc atat de ascuns incat sa-l vezi doar tu? Vrei sa fim noi doua impotriva tuturor? Vrei sa innebunesti de gelozie cand ies goala pe balcon si ii cer un foc printre zabrele vecinului de langa? Vrei sa imi scrii cantece, vrei sa faci videoclip-uri numai cu femei care imi seamana, si sa mori de frustare ca ies atat de seci, de plate, fiindca tipele alea, oricat de bine ar juca ele, pur si simplu nu sunt eu? Vrei sa traim ca si cand fiecare zi ar fi ultima? Vrei sa iti aduc flori iarna, cand nu e nicio aniversare, si sa descoperi amuzata ca, in graba, ti-am luat numar cu sot, ca la mort? Vrei sa fii iubita mea, Dora?”, n-as fi putut decat sa scutur din cap, in semn ca da. >>

tumblr_o8xj1mxygx1uc704ao1_500

One thought on “,,Pentru Luna, iubirea mea cu parul rosu” Papusile de Cristina Nemerovschi

Leave a Reply

